Inspiratie in print

header-inspiratie-in-print_3000-870px.jpg
Home Inspiratie in print

De kracht van print in de marketingmix

Het aantal communicatieboodschappen dat een persoon dagelijks te verwerken krijgt, is enorm. Daarnaast zorgt ‘fake news’ voor wantrouwen ten opzichte van de digitale media. Veel consumenten snakken naar een ‘digitale detox’ en lassen daarom een offline periode in. Voor marketeers is dit een reden om fysieke post weer in hun marketingmix mee te nemen.

Uit onderzoek (PDF) blijkt dat de gemiddelde respons op Direct Mail 30 keer effectiever is dan elektronische Direct Mail. In ons rapport ‘Het potentieel van print in het tijdperk van digitale overkill’ wordt uitgelegd wat de nieuwe rol van print is binnen de marketingmix, hoe (digitaal) drukwerk van invloed is op de klantbeleving en hoe je de impact van geprinte communicatie-uitingen kunt maximaliseren. Meer weten? Download hiernaast het rapport.

beeld-man-brief-mailbox_1460-680px.jpg

Zelf doen of uitbesteden?

Om ook je klanten te overtuigen van de kracht van print, is een goede pitch belangrijk. Hoe visueler de presentatie, hoe makkelijker het is om het concept over te brengen. Door ervoor te kiezen je ontwerpen in eigen huis te printen, ben je flexibeler en kun je sneller schakelen en bijsturen. Doorlooptijden van projecten worden korter, omdat je geen tijdverlies hebt door het schakelen met leveranciers. Afhankelijk van de oplage en de eigen capaciteit kun je de afweging maken om de productie uit te besteden of in huis te produceren.

Inzicht

Laat je inspireren

cover_rapport_inspiratie_in_print_v3_190px.jpg

Het onderzoeksrapport ‘Het potentieel van print in het tijdperk van digitale overkill’ geeft je meer informatie over de voordelen van print.

Vestiging is verplicht.
Bedrijfsnaam is verplicht.
Naam is verplicht.
E-mailadres is verplicht.
Dit is geen juiste postcode.
Dit is geen juist telefoonnummer.
E-mailadres is verplicht.
Vul alstublieft dit veld in.
Vul alstublieft dit veld in.
Niet elk veld is correct ingevuld.
Het formulier is succesvol verzonden.
Kansen

De voordelen van zelf printen

Flexibiliteit

Niet afhankelijk van leveranciers en hun doorlooptijden

Minder kosten

Bespaar geld met kwalitatieve printproductie in eigen beheer

Zien is geloven

Met een goede visuele presentatie overtuig jij je klant

De kracht van print in de praktijk

Conrad Consulting, een creatief event bureau uit België, heeft gekozen om haar dienstverlening uit te breiden met print. Bekijk onderstaande video en hoor waarom de CEO deze keuze voor zijn bedrijf heeft gemaakt.

Oplossing

Printers voor reclamebureaus en marketingafdelingen

De imagePRESS C165 is dé oplossing voor al jouw printbehoeften, van kantoordocumentatie tot marketingmaterialen en drukproeven. Bekijk de brochure voor meer inspiratie (PDF).

Met de imagePRESS C165 kun je de creatieve grenzen van jouw bureau of afdeling verleggen. Maak je ontwerp en print het direct in eigen huis op deze hoogwaardige professionele printer die net zo eenvoudig te bedienen is als een normale kantoorprinter. De printer is geschikt voor een grote verscheidenheid aan papierformaten en -soorten. Of je nu enveloppen, dikke ansichtkaarten of banners van 1.30 m lang wilt printen – alles is mogelijk!

BEKIJK DE IMAGEPRESS C165

Op zoek naar meer inspiratie?

Het Canon Business Center bij jou in de buurt komt jou deze inspiratie graag brengen.

Neem contact met mij op